Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 decembrie 2011

"Care este pretul tau?"

In munca cu subconstientul, consider ca e util sa ne amintim ca "unii" considera ca "Fiecare om are un pret, pentru care poate fi cumparat".
Daca "realizam" ca, pana la nivelul cel mai inalt, exista o anume "entitate" care detine toti banii planetei -nu importa cine ar fi- atunci vom realiza si faptul ca pentru el nu conteaza unde/la cine se duc acei bani, ci doar faptul ca pentru o anume "suma" te-a cumparat.
Ce anume cumpara? Libertatea ta, faptul ca nu te mai trezesti cand vrei tu, ca un timp suficient de lung iti populeaza viata cu ALTCEVA. Ca ii acorzi ATENTIA si deci ENERGIA vietii tale. El stie bine ca hipnoza in care te-ai bagat prin "vinderea ta", face ca si restul vietii tale sa nu mai valoreze mare lucru. 
Acum veti crede ca diferentele de "salarizare" provin din "noroc" sau "calificari" sau n argumente logice...fals!
Daca aveti atentia fie sa observati fie sa experimentati, veti vedea ca sunt cazuri in care puteti solicita cu "obraznicie" un "pret' si vi se va da. Abia atunci veti intelege cat de adevarat este ce incerc sa va spun aici.
Exact pe acest principiu functioneaza si relatia voastra cu agatamentele mental/emotionale. 
Zici ca te-ai trezit, ca ti-ai luat responsabilitatea de creator al propriei vieti si te trezesti cu cate o emotie/gand care incepe sa "liciteze".  Vrei sa il pastrezi, e perfect, dar atunci... asta e pretul libertatii tale. Acolo vei duce ATENTIA si deci ENERGIA vietii tale.
Nu ai cum sa pacalesti. La un anumit nivel este chiar un "targ cinstit". TU NU ESTI acea emotie /gand dar...O VREI! Logic ca trebuie sa platesti, nu? Oare de ce a zis Iisus ca "nimeni nu poate servi la doi stapani"? Inima ta e LIBERA, mintea ta te vrea scalv, iar tu va trebui sa ALEGI cu care din ele mergi!??
Desigur ti se va insinua ca sunt "vanzari onorabile"?
Chiar crezi? 

53 de comentarii:

  1. E liniste aici... Eu cuget la "emotia/gand care liciteaza"

    RăspundețiȘtergere
  2. Octav:"Inima ta e LIBERA, mintea ta te vrea scalv, iar tu va trebui sa ALEGI cu care din ele mergi!??
    Desigur ti se va insinua ca sunt "vanzari onorabile"?
    Chiar crezi? "
    Acesta este....cel mai intens si distrugator razboi in noi...toti. Nici in gluma n-as insinua ca....am scapat de el...pentru intodeauna...nu pentru ca n-as fi un "curajos", ci pentru ca...nu ma mai intereseaza asemenea acte de...curaj.
    De ce oare....atunci cand ne deschidem Inima....STIM ca suntem capabili sa manifestam orice? Si ce repede vine mintea sa ne....atentioneze ca suntem....irealisti....paranoici. Da...entuziasmul, bucuria...zborul sunt valori ce.....dauneza grav sanatatii....publice si-am auzit ca...daca nu termin cu circul`asta...chiar ca ma bate....Doamne,Doamne! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. exact la fix comentariul...azi am simtit din plin ce inseamna ca mintea sa revina la acea licitatie...am recunoscut imediat conditionarile si am simtit cum nu mai e loc de licitat...exact cum spunea ISUS:"nu putem sluji la 2 stapani:si lui MAMONA SI LUI DUMNEZEU"..am inteles ca nu mai e loc de intoarcere...e TOTUL sau nimic...si se vrea ca sa nu se ajunga la acest TOT ...cand am ales TOT a venit cu tot zbuciumul alegerii lui...mai demult am crezut ca alegand,nu voi mai avea asemenea experiente dar dupa ce ne mai linistim mai apare cate ceva,si atunci trebuie sa ne reconfirmama alegerea..cel putin asa este la mine.:)libertatea are pretul ei...independenta si integrarea in TOT are pretul ei,un pret dificil dar care merita:)))nu mai e loc de negocieri...si respingerea negocierilor are urmari destul de "ciudate"..simti cum te spargi in bucati pentru a te reintregi din nou sub alta forma:))nu stiu cum o fi la altii dar la mine se pune accent pe practica...tot ce inteleg mi se da imedait de experimentat..sper ca din "corijenta in corijenta""sa invat totusi si sa trec clasa..pentru ca probabil asta si trebuie:)))sunt destul de incapatanta si DUMNEZEU isi da toata silinta sa ma ajute sa promovez:))indiferent de cate lectii imi va da,sunt hotarata sa le invat:)))))va trimit iubire si imbratisari la toti:)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. La subiectul asta, daca ma apuc de scris, nu ma mai opresc, si va jur ca argumentez la sange, fara povesti...simt eu ca nu e bine sa ma "manifest de data asta":)...macar cateva "impresii" tot o sa "lamuresc"...incercand sa sintetizez cat pot!
    1.Nu ma consider nici pe departe, unul care a inteles macar povestea lui Isus, dar incerc sa privesc "lucrarea Lui" in ansamblu, si nu intr-un anumit context...asta pentru ca tot Iisus a spus si: "Dai Cezarului ce e al Cezarului"...deci nici El nu considera ca a te opune sistemului e vreo "ghidusie":)...oriunde si oricand va exista un sistem, care oricat de perfect ar fi, tot va exploata!
    2.Absolut adevarat sensul pe care Tavi l-a scos in evidenta fata de expresia "nimeni nu poate servi la doi stapani"...in acest sens chiar va recomand niste carti superbe scrise de Neville Goddard...puterea noastra individuala este mult peste cat ne imaginam acum...dar asta e alta poveste, tot individuala:)
    3.Pana sa propovaduiasca, chiar si Iisus a muncit si nu fac eu istorie acum, aici. Indiscutabil fiecare lucru din acest univers are un pret...inclusiv forta de munca, iar asta tine de pregatirea noastra si nu este absolut nimic injositor, indiferent de munca , indiferent de pret...si Karma are un pret!
    4.Cel putin din Comuna Primitiva, trecand prin toate oranduirile, pana azi, nu am auzit ca un produs sa nu aiba valoare si sa nu poata fi schimbat, exact ca si munca sub toate formele ei, creatie, calificata, necalificata etc...
    5.Mi se pare firesc sa "platesc" cumva ceea ce consum, iar de produs, nu pot produce toate produsele de care am nevoie...asadar nu consider ca am fost cumparat, ci ca mi-am echivalat forta de munca cu cele necesare traiului zilnic!...nu spun ca nu se poate trai si in padure, sau pe camp, fara sa fie nevoie sa muncesc decat pentru mine...
    6.Ma intreb, cu ce ne platim facturile ACUM, si ce mancam ACUM, copiii cu ce ii intretinem ACUM?...etc.
    Ca din Comuna primitiva si pana azi am evoluat, asta asa se pare, dar ca ceea ce nu am realizat in miliarde de ani, conform unor teorii, sau cateva milioane de ani, conform altor teorii, zau ca mi-e greu sa cred ca se va realiza prea curand...
    Ca suntem in aceasta "pozitie" este indiscutabil, ca suntem pe calea fireasca a evoluitiei, este la fel, indiscutabil, ca lumea se schimba e clar...dar mai e mult pana departe!
    Imi doresc ca oricare din cei trecuti de dimensiunea 3-a sa ne spuna si noua cum au reusit ei sa traisca fara "conditionarile" descrise mai sus...ori poate nu am inteles eu inca pe ce lume traiesc:)...lucru foarte posibil:)...
    priviti fiecare in jurul vostru, spuneti-mi unde e minunea la care visam si ma mut si eu acolo:)
    ca de obicei,
    parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. dragule drag...parerea ta, de data asta, are chiar simpla valoare de...parere. Daca ar fi Lege, eu de mult timp nu as mai exista. Ca asa se vede-inca- acum de la tine este legitim, doar nu incerca sa argumentezi stiintific si...convingator.Mai ales ca ar fi pacat ca un altul sa te creada.
    Neville Godard dar si fizica cuantica dar si kibalionul largeste mult capacitatea de intelegere, perceptie si...experiment. Nu uita ca, in viata ta, doar CREDINTA TA face legea! Ori tu nu o realitate obiectiva -asa ceva nu exista- descrii, ci doar limitele credintei, probate de perceptia si experienta consecutive ei. Cu mare drag, octav.

    RăspundețiȘtergere
  6. Csutati Imparatia cerurilor si toate vi se vor da pe deasupra.Insa unde e Imparatia,in Noi,desigur.Corpul e templul lui Dumnezeu.Si inca o chestie,Deschide-ti inima,nu mintea!Namaste!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici "Jocul vietii si cum sa-l joci" nu este lipsita de interes. https://sites.google.com/site/joculvietiisicumsaljoci/

    RăspundețiȘtergere
  8. Tavi, repet ce am spus si data trecuta.
    EU, romeo ruse, aici sunt, la acest nivel...problema mea nu este ce vad eu, ci coincidenta a ceea ce vad eu cu ceea ce vad marea majoritate...daca tu poti sa "vezi" altfel, te felicit, clar suntem in universuri diferite, si-mi recunosc cu deminitate limitele!...dar am pus cumva niste intrebari la care nu se poate raspunde?...
    Asa cum sunt convins de ceea ce spune Neville si fizica cuantica, asa cum se afirma si in filmul Activistul cuantic...inteleg perfect ca totul e o iluzie, doar ca eu nu am ajuns la aceasta performanta de a ma desprinde de ea, si de aceea intreb...si de cate ori intreb, primesc aceleasi raspunsuri!...

    multumesc!...clar sunt intr-a 3-a...lucru care nu ma descurajeaza, ba din contra:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragule,nu e Performanta si nu e proces. E simpla Alegere si Credinta in ce ai ales tu. Restul,confirmarea, e sarcina universului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tavi, tu esti in "pesti"...stii bine ca atunci cand un "peste" nu doreste sa continue o polemica, fata de care are propriile indoieli, isi asuma si ce nu-i apartine, numai sa evite sa dezvolte ceva fata de care, asa cum spuneam, are propriile lui indoieli:)...deja mi se pare ca am "vorbit mai mult decat trebuia"...si stii bine ca eu "stiu" ca ai dreptate, chiar am scris autorii care sustin acestea, inainte sa imi spui , dar atentie la ceea ce imi sugerezi...nu mi se pare fair play, de la oricine astept astfel de "raspunsuri", dar nu de la un intelept!
    multumesc oricum:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragule, ma mir ca pari a nu vrea sa intelegi ceva suficient de simplu: eu nu ma ascund dupa autorii aceia ci dimpotriva, prin ce spun ei intentionam sa sugerez ca CHIAR ASTA E CALEA! Diferenta rezulta exact in ce am spus, condensat, mai sus putin: Doar trebuie ca , prin simpla alegere, sa schimbi modul/punctul de vedere, sa te muti in acest neexplorat inca mod de a fi. Atunci si doar atunci experienta se schimba si ceea ce "vezi", la fel. Faptul ca majoritatea inca probeaza o anume hipnoza colectiva nu este musai necesar sa o iei ca pe o confirmare experientiala ca "doar asa stau lucrurile"...Crede-ma ca chiar intentionez sa vad pe cat mai multi ca au inteles rolul hipnotic al ochilor fizici versus rolul creativ al pinelei. NAMASTE

    RăspundețiȘtergere
  12. surprinzator..dar sa stii ca atunci cand faci alegerea..universul are grija sa ai cu ce sa platesti mancarea,si tot ceea ce trebuie....tot ce ni se cere e sa ne hotaram daca mai vrem sa jucam acest joc sau nu...daCA vrem sa fim in jocul vietii din dim a treia ,e o.k.jocul continua dar daca alegem alt joc,acest joc vine cu alte reguli ce nu-si au aplicabilitatea in 3d..mai exact nu ne mai intereseaza pe noi cum se aseaza lucrurile,e treaba"CONSTINTEI UNIVERSALE"sa inchida jocul...noua ni se cere hotararea de a incepe alt joc,si de a invata pe parcurs regulile jocului..gandirea din 3d nu mai are sens:))si problemele existentiale sunt rezolvate la fiecare in felul lui...hotararea nu este usoara dar este dreptul fiecaruia...odata incepand alt joc,,si fiind totusi fizic in celalalt joc:)) apar din cand in cand caderi..ei bine-aceste caderi,conditionari chiar si intrand putin in iluzie provoaca "destabilizari energetice"imediate:))uitarea nu mai este acceptata si nici celalalt joc(bine-nteles decat daca alegem sa ne intoarcem in celalalt
    joc,ceea ce dupa cate vad eu nu cred ca mai poate alege cineva odata ce a optat pentru alt joc))incet-incet voi invata care sunt regulile acestui joc si incet-incet CONSTIINTA UNIVERSALA ma va purta catre implinirea si pacea dupa care sufletul meu tanjeste:))caci nimic nu este fara rost si e de datoria mea sa vad ce conditionari ma mai tin legata de celalat joc ...important e sa-mi mentin hotararea,si sa instiintez UNIVERSUL prin intentie,gand,cuvant si fapta ce joc vreau sa joc...si atunci restul,""confirmarea ,e sarcina universului""repet,desi pare pura irealitate pentru mintera superficiala,totusi mentinerea credintei face ca UNIVERSUL sa aranjeze toate celelate lucruri in moduri in care nu are rost sa ne batem noi"capul""si pentru ROMEO..din pacate sau din fericire,pe acest drum va fi necesara renuntarea la orice conditionare:))fiecare conditionare va iesi la suprafata cand ii vine timpul si e de datoria noastra sa o recunoastem si sa ne eliberam de ea....nici una nu va scapa:)))cum facem fata acetei scoateri la suprafata depinde de noi....asa vad eu lucrurile acum si e numai punctul meu de vedere,legat de propiile-mi experiente...fiecare are alt punct de vedere si eu va imbratisez pe toti respecatandu-va propiul adevar:)))NAMASTE

    RăspundețiȘtergere
  13. parerea mea e ca ISUS a muncit nu pentru a se intretine deoarece poti sa traiesti si cu prana,ci pentru a se integra in "societatea umana"pentru a fi acceptat de ea ca fiind "ca orice om""el isi avea rolul lui pe care nu are rost sa-l discutam acum...iar trecerea de la un nivel al altul ca tot vorbeai ROMEO de trecere.parerea mea e ca asa cum un electron trece de pe un nivel pe altul SARIND si nu parcurgand spatiul dintre nivele,asa se cam intampla si cu noi...nu putem sa trecem parcurgand spatiul dintre dimensiuni ci efEctiv parasim un nivel cu structurile pe care le avem sarind cu totul pe un alt nivel...trecerea se face prin saritura nu prin parcurgerea spatiului dintre nivele:)))apoi urmeaza reechilibrarea energetica si vibrationala in functie de cate structuri mai avem in vechea matrice....aceasta saritura eu cred ca se face prin intentia CONSTIENTA a siNelui fiecaruia si poate ca aceasta intentie constienta e condusa de chiar "glanda pineala""cine stie???vom afla....:)))))))NAMASTE

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga Lacky,toate postarile anterioare
    figurau ca sterse de autor. In rest, DACA chiar citesti blogul, vei intelege ca noi am cam parasit dualitatea si "sarbatori" inseamna ca nu faci din fiece clipa o celebrare.
    Laura, in ceea ce priveste TOT CE VINE DINSPRE TINE SI EXPERIENTA TA, NAMASTE!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bag si eu....:) pentru ca Octav a atins cu postarea asta una din credintele mele cele mai adanci: munca nu e necesara (sau cel putin nu in intelegerea pe care o dam noi acum acestui lucru). Viata mea si Universul au sustinut intotdeauna aceasta: n-am simtit niciodata ca muncesc sau ca ar fi obligatoriu sa fac asta. Si daca tot suntem la citate mie imi place ala in care ni se spune uitati-va la florile campului si la pasarile cerului, ele nu-si fac griji despre ce o sa manance maine si cu toate astea Tatal are grija de ele si le hraneste....Si da, pana azi mi se parea (datorita unei educatii centrata pe harnicie) ca e cumva gresit ceea ce cred si ca as fi "lenesa", m-ai luminat Octav, multumesc, Namaste :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu,prin munca, inteleg activitatile cerute de minte. La ce faci tu referire este creatie. In ce priveste "cine se opreste, oboseste", sunt multe nivele de intelegere ale acestui mare adevar
    Cel mai indicat e ultimul: nu exista oprire!

    RăspundețiȘtergere
  19. Din....directia mea lucrurile stau cam asa: cred ca au sosit vremurile in care este...recomandabil sa incepem sa prestam...profesional vorbind...ceea ce stim noi cel mai bine...iar asta este posibil numai din frecventa Inimii. Cea mai mare parte dintre noi...presteaza munci care...TREBUIE facute pentru...asigurarea traiului de zi cu zi. In aceste conditii...eu vad 2 alternative:
    1. aducerea Inimii in activitatea profesionala pe care deja o avem si...cu siguranta Legile Universale ne vor surprinde prin cele mai minunate experiente si instrumente pe care ni le vor pune la dispoztie (si nu cred ca se mai pune probleme "vanzarii" tale pe un salariu, ci dimpotriva... stii foarte bine ca locul de munca nu-i altceva decat un spatiu in care ai zi de zi bucuria de a FII.....si mai primesti si bani....ca efect al prezentei tale acolo); daca asta nu are nici o sansa sa mai functioneze (pur si simplu nu mai putem accepta sa ni se spuna ce trebuie sa facem...iar munca si mediul ne provoaca o...oboseala mult prea mare fata de tot si toate....atunci...
    2. A LUA O PAUZA...aceasta este varianta pe care am tot adoptat-o eu....ani la rand(cu surte intreruperi)...insa la modul inconstient si...NEINTELEGAND de ce sunt mereu trimis in...somaj; prin aceasta neintelegere mi-am produs mie si apropiatilor destul de multa durere pentru ca, o stim cu totii..."TREBUIE" sa faci ceva...iar eu chiar...nu mai puteam....nu mai vroiam... sa... vreau sa FAC CEVA ; dupa multi ani...mi-am dat seama ca mi-am creat la nivel subconstient un programel....de toata frumusetea: "de ce mama naibii trebuie sa muncesc ...pentru ca oricum nimic din ceea ce pot cumpara cu banii nu-mi mai aduce bucurie? aaaa....hrana, facturi si alte alea...pe dracu´! nu mai vreau nimic...mor naibii si gata.....nu mai am nevoie de nimic!"; mda... a fost si acesta un pas spre...intelegerea faptului ca NU MAI POT FUNCTIONA LA NIVEL DE MINTE LIMITATA care confunda verbul "a trai" cu "a supravietui" si este urgent necesara trecerea in frecventele Inimii; acesta constientizare mi-a adus rapid un...Octav Tiganus, Osho si un Eckhart Tolle; odata cu acesta intelegere...au aparut fel de fel de fenomene...am adoptat fara nici un efort un stil spartan de viata...reusind sa-mi vad clar necesitatile (dar si limitarile) si usurinta cu care in realitate mi le pot asigura; si ca sa fiu mai clar cu ceea ce spun aici...ca sa ne vedem limitarile este necesar...sa ne asumam "riscul" de a nu mai face nimic (de a ne opri a mai...munci)...chiar daca asta presupune o serie lunga de dusuri reci...atat din partea dragutzei noastre minti cat si din partea celei familiale/colective; o sa-mi spuneti ca aveti copii de hranit....dar uitati-va mai bine cu ce i-ati programat sa se "hraneasca" si veti intelege...dizarmonia MUNCA-BANI-CUMPARATURI; uitati-va la burtile celorlalti...si veti intelege acelasi lucru; uitati-va si la toti "saracii" ce-si plang de mila ca nu mai au ce manca....oare au trecut pe....prana? uitati-va la toti ce...ingheatza de frig nu din cauza gerului...ci de frica facturilor; uitati-va bine la ce intelege mintea prin "a fi in randul lumii"....; aceasta este comedia de un primitivism mult prea penibil pentru a-i mai acorda atentie, tu de ce o mai faci?; dragii mei...in linistea FACERII DE NIMIC (care pana la urma se va instala...mai devreme sau mai tarziu, functie de cat de dispusi/capabili suntem noi sa uitam cacaciosul chior din noi)....se va releva EU-ul...liber, creativ...in jurul caruia se vor aduna oameni care i vor pune la dispozitie tot instrumentarul necesar pentru...zbor;Pup... Namaste

    RăspundețiȘtergere
  20. da, multe nivele de ADEVAR scoti tu la iveala in comentariul asta. prin majoritatea, toti au trecut/trec/vor trece. deci sunt ADEVAR experiential. Si eu stiu ca le-am trecut pe toate. Cert e ca...nu se moare! multumesc de comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  21. Compunere

    de...cine-oi mai fi eu

    Mi-aduc amuzat aminte ca....anul trecut ramasesem 2-3 saptamani cu contul bancar pe minus si...desi n-am intrat in panica...la un moment dat ...nevoile burtzii isi cereau dreptul. Cum n-am vrut sa imprumut bani de la nimeni...ma aflasem in situatia de a cauta ceva de mancare...in natura.Problema era numai ca....era un inceput de noiembrie...nici o mura, nici o duda, nici o nuca....nimic.
    Insa....supriza....la doar 50 de metrii de locuinta mea "aparusera" niste meri....pentru care...nu i-am vazut niciodata si care parca strigau "prostule....suntem plini cu mere...vine iarna si vor ingheta....aduna-le!" Cam asta am papat eu cateva saptamani...si vreau sa va mai spun ca...asemenea mere gustoase...n-as fi gasit nicaieri de cumparat. Culmea este ca..dupa faza cu merele...cand contul meu bancar arata altfel...am continuat pana in ziua de azi sa... cumpar mere. Asta e...Namaste

    RăspundețiȘtergere
  22. intr-adevar,DAN....cand incepem sa ne deschidem observam multe lucruri pe care inainte nu le "vedeam":))si incepem sa experimentam ce ne-am propus...insa nu e chiar asa de usor:)))si inainte de a gusta din ofertele"universului"si din ordinea sa,trebuie sa trecem de sirul de conditionari ale mintii...numai cand incepem"munca"ne dam seama cat de conditionati am fost:)))enorm,efectiv functionam pe "pilot automat"mie.cel putin imi era frica(acum constat)de neprogramarea viitorului,la mine totul era programat pana in cele mai mici amanunte si totusi ma simteam goala:))imi era frica de ceva neprevazut,nici nu acceptam neprevazatul..mintea punea semnul egal intre necunoscut si primejdie:)))astfem traiam mereu afara din timp,din actul efectiv de creatie:)))acum imi dau seama ce frumos este sa simti "necunoscutul"..sa te deschizi la el si sa te surprinda cu ceea ce iti daruieste:)))am trecut si eu prin sirul:munca-bani-datorii-munca..etc.la un moment dat mi s-a parut aiurea tot acest sir din care nu mai ieseam..oare doar atat sa insemne viata???asa ca am rupt acest sir si mai ales serviciile care ma facea sa ma simt fara rost,ca un robotel prost:) si mai ales am observat ceva:serviciul nu-mi dadea timp sa ma cunosc..nu aveam niciodata timp si mereu eram prinsa in activitati care nu-mi aduceau implinirea:)eu cred ca "adevarata munca"e cunoasterea si experimentarea sinelui si suntem aici pentru a ne face "munca"caci nimeni nu poate sa "lucreze"in locul nostru si daca nu lucram acum ,o sa lucram mai tarziu..caci aceasta sarcina nu va disparea niciodata..putem fugi de aceasta:"munca"cat vrem,ne putem juca la infinit in jocul vietii pe PAMANT dar pana la urma tot la aceasta "munca "ne vom intoarce:))si timpul pus intre noi si aceasta sarcina nu face decat sa amane "lucrul la propia fiinta""insa niciodata nu va disparea:))eu asa am observat la mine cel putin_nu ai unde sa te ascunzi si nici sa scapi de aceasta sarcina,nici s-o dai la o parte....iar noi putem doar sa ALEGEM intre adevarata munca si jocul de-a supravietuirea,pentru care trebuie sa ne intram bine in rol si sa muncim fizic pentru a ne juca mai departe:))totul depinde mereu numai de ALEGERILE noastre....nimic nu e greu ,nimic nu e usor,nimic nu e gresit ,nimic nu e cum pare..iar noua nu ni se cere decat SA ALEGEM mereu.....atat...va imbratisez pe toti si pe tine,DAN..NAMASTE

    RăspundețiȘtergere
  23. Exact cum tu iti aduci,amuzat si chiar dragutz aminte, si eu am amintiri semnifictive, doar ca de acum muuulti ani. Se pare ca toti, inainte de a intelege cu adevarat ca JOCUL NU AL NOSTRU E, chiar daca prin noi se joaca, avem experiente menite sa ne atentioneze. Era undeva in Constanta, can exact in perioada asta, eu trebuia sa fac niste "sarbatori" foarte "triste". Mijloce cam cat povestesti tu aici. Si intru pe la 18 intr-un oficiu postal, sa dau niste telefoane disperate. Cand ma uit pe jos, printre piciorele grabite si pline de zapada ale oamenilor, o bancnota reprezentand acum cam cinci sute de mii. Am ridicat-o simplu, am sters-o si...nu am mai dat nici un telefon. Pe atunci mobilele nu existau inca. Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  24. CE frumos....si ce adevarat...cum lucreaza aceasta constiinta universala si cum incepem sa ne dam seama de asta atunci cand incepem sa vedem ca nu exista "noroc"sau "ghinion"...si mie mi s-au intamplat asemenea lucruri..deci cum spunea OCTAVIAN""cert e ca..nu se moare"este o parte din experienta pe care trebuie s-o trecem:)..va iubesc mult,si va iubesc tocmai pentru faptul ca imi aratati ca toti suntem la fel,desi experientele sunt individuale totusi "jaloanele"sunt aceleasi:)))...in acest joc e important cu ce ne identificam,daca ne credem corp fizic avand o identitate(acest eu)avem parte de un anumit joc..daca ne identificam ca fiind parte din INTREG,ca o manifestare a constiintei universale care se "joaca,jocul nefiind al nostru,ci prin noi doar se joaca"atunci confirmarea va veni"e sarcina universului" sa faca asta si chiar o face...numai bine tuturor,va imbratisez..NAMASTE

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc Octav, multumesc Laura. Acest blog este un minunat loc in care...fiecare reaminteste si..isi reaminteste. Ce...cadou mai minunat poate exista? Din toata INIMA imi doresc sa fiu mereu suficient de contient pentru a...reaminti si...a-mi reaminti ca....intr-adevar, orice-ar fi....NU SE MOARE! Haideti sa ne-o dorim cu totii...
    E
    T
    S
    A
    M
    A
    N

    RăspundețiȘtergere
  26. Un om Viu nu moare niciodata, :).
    Multumesc tuturor celor de aici si de pretutindeni, multumesc Octav pentru prezenta ta cald, pe care am simtit-o si care mi-a redat adeseori sentimentul de...acasa. Multumesc acum, cu iubire si pretuire.

    RăspundețiȘtergere
  27. ,,CEI BUNI SI CEI RAI SUNT CEI MAI NEONESTI OAMENI,EI VOR SA FIE MAI MARI CA MINE ORI SA FIE MAI MICI DECAT MINE''

    RăspundețiȘtergere
  28. EU NU SUNT MARE SI NICI MIC,EU NU AM INTERIOR SI NICI EXTERIOR

    RăspundețiȘtergere
  29. EU NU SUNT NICI DESTEPT SI NICI PROST,NICI TREZIT NICI ADORMIT,NICI ILUMINAT SI NICI NE-ILUMINAT,NICI BUN SI NICI RAU.SENSUL SI NONSENSUL SUNT ACELASI LUCRU.TREZIT SI ADORMIT SUNT ACELASI LUCRU.CONSTIENT SI INCONSTIENT ACELASI LUCRU,TRUP SI SPIRIT ACELASI LUCRU,NICI O DIFERENTA,STAREA DE GANDURI SI FARA GANDURI SUNT ACELASI LUCRU,NICI O DIFERENTA....ETC

    RăspundețiȘtergere
  30. EU SUNT CEL CE NU SUNT IAR TOT CEEA CE POTI SA SPUI DESPRE MINE ESTE CEEA CE NU POTI SPUNE DESPRE MINE.ADEVARURILE SI INVATATURILE VOASTRE SUNT EXPERIENTE,ELE NU SUNT INVATATURI,,,,CEA MAI MARE INTELEGERE A MEA ESTE NEINTELEGEREA'',,,EU NU SUNT NICI A LU DRACU,DAR NICI A LUI CRISTOS'',,NU INCERCA SA AI CONTROL ASUPRA MEA,CACI ESTE IN ZADAR,SA AI CONTROL ASUPRA TA'',,CUM POTI CREDE TU IN LUCRURI NECLARE TIE''?

    RăspundețiȘtergere
  31. TACEREA SI ZGOMOTUL SUNT ACELASI LUCRU,VIATA SI NIMIC ACELASI LUCRU,NICI O DIFERENTA,ORDONAT SI DEZORDONAT SUNT ACELASI LUCRU,IN ACELASI TIMP,NICI O DIFERENTA,INELEGEREA SI NEINTELEGEREA SUNT ACELASI LUCRU,IN ACELASI TIMP,NICI O DIFERENTA.GOL SI PLIN SUNT ACELASI LUCRU IN ACELASI TIMP.NICI O DIFERENTA INTRE ELE,NIVELUL MEU ESTE CEL FARA DE NIVELE JOASE SAU INALTE.CUNOASTEREA SSI NECUNOASTEREA SUNT ACELASI LUCRU,IN ACELASI TIMP,NICI O DIFERENTA.CARE E DUAL SI CARE NONDUAL,LINISTEA SAU ZGOMOTUL?CARE E DUAL SI CARE NONDUAL,CUNOASTEREA SAU NECUNOASTEREA?CARE E DUAL SI CARE NONDUAL,LUMINA SAU INTUNERICUL?DUALITATEA SI NONDUALITATEA SUNT ACELASI LUCRU.MULTE DIN CELE SPUSE DE SPIRITUALITATEA ACEASTA ESTE O MIZERIE.ABSURDITATEA INFORMATIEI.PROBABIL CA SPIRITUALITATEA VA AVEA SI O MARE DEZAMAGIRE

    RăspundețiȘtergere
  32. Iati-le inapoi cu "eu imi spun mie", totul la pers 1 si la timpul prezent. De ex.-"probabil ca EU am si o mare dezamagire" (spiritualitatea fiind tot tu).

    RăspundețiȘtergere
  33. Mesajul meu este primul pe 2012 desi apare 2011 acolo

    RăspundețiȘtergere
  34. inca o gura de....aer proaspat...reamintesc inca o data link-ul postat de Octav....este vorba de "Jocul vietii" insa cu pretioasele explicatii si adaugiri facute de el...https://sites.google.com/site/joculvietiisicumsaljoci/
    E
    T
    S
    A
    M
    A
    N

    RăspundețiȘtergere
  35. un an nou prosper spiritual, va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua!
    Ce mai faceti dragilor? Va imbratisez si va pupacesc pe 2012 si va doresc..inaltare lina spre Acasa! Va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  37. Te imbratisez Dana! Ce sa facem ... FiintamN cred!
    Cineva mi-a dat o alta perspectiva asupra "inaltarii" si mi-a placut - "coborarea spiritului in corp".

    RăspundețiȘtergere
  38. OCTAVIAN..........ne-ai lasat singuri???NAMASTE.......

    RăspundețiȘtergere
  39. posibil sa ne fi lasat....singuri...da´ nu de capu´nostru, ci...mai degraba de...INIMILE noastre! suntem Creatori....asa ca....nu ne ramane Acum de "facut" decat sa decidem ce...cream!
    E
    T
    S
    A
    M
    A
    N

    RăspundețiȘtergere
  40. n3w_id3ntity: INTELEGEREA ESTE SEPARATA DE NEINTELEGERE?CUNOSCUTUL DE NECUNOSCUT?
    n3w_id3ntity: AI CREAT UN ADEVAR CA SA PUI CAPAT LA NONSENS?
    Last message received on 1/6/2012 at 8:30 PM
    n3w_id3ntity: TAMPENII
    n3w_id3ntity: LOGICA NELOGICA,ACELASI LUCRU,INTRE ELE CE ESTE?
    n3w_id3ntity: DE CE VREA OMUL STARE DE FARA GANDURI GANDIND?
    n3w_id3ntity: DE CE VREA OMUL STARE DE FARA GANDURI GANDIND?
    n3w_id3ntity: ESTE ABSURD SAMI SPUI MIE DOMNULE CA PACEA ESTE IN INTERIOR,SAU LINISTEA,TACEREA,AIA SA IO SPUI LUI CUTU CUTU,PAI TU DIN LINISTE,TACERE SI PACE AI CREAT RAZBOI IN LUME?ESTI AMUZANT
    n3w_id3ntity: TU DEOCAMDATA ESTI SI LINISTE SI ZGOMOT IN ACELASI TIMP,FAPTUL CA NU ACCEPTI CA PE AMBELE INSEMNAD ACELASI LUCRU,PROVOCI SEPARARE SI MAI MULT RAZBOI CU TINE INSUTI
    Last message received on 1/6/2012 at 8:38 PM
    n3w_id3ntity: DACA IMI SPUI CA INTRE LINISTE SI ZGOMOT MAI E CEVA,ATUNCI EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUT,DAR DEOCAMDATA TU NU PERCEPI CA MAI FIIND ALTCEVA,TACERE ZGOMOT DUALITATE,DACA LE ACCEPTI CA FIIND ACELASI LUCRU,SPUI PROBABIL NONDUALITATE?
    VIU SI MORT,IARA DUALITATE NU>?
    n3w_id3ntity: IA UITE CA MIE NUMI PASA DACA SUNT MORT SAU VIU,CEMI TREBUIESC ASTEA>?
    n3w_id3ntity: ASA CUM STII CA ESTI VIU TOT ASA STII CA ESTI SI MORT,LA CE NAIBA ITI BATI CAPUL CU ASTEA HAHHAA
    n3w_id3ntity: SAU VREI SA SPUN CA NU ESTI NICI BUN SI NICI RAU CUM SPUN NONDUALIII,PAI ATUNCI DE CE SA NU SPUNEM,CA NU ESTI NICI VIU SI NICI MORT?
    IA AUZI CE ZICE ALIN ASTA,CA TOATE FEMEILE MOR DUPA TINE,DAR IN ZIUA DE AZI SI BARBATII MOR DUPA ALTI BARBATI,SAU ALTI ADEPTI PT ALTI INVATATORI,CONDUCATORI,ETC HAHHAHA

    RăspundețiȘtergere
  41. n3w_id3ntity: EU NUMI FAC GRIJI DACA SUNT MORT SAU VIU,CI MAI DEGRABA DACA POT PERCEPE CEVA INTRE MORT SI VIU,INTRE DUALITATE SI NONDUALITATE,INTRE CUNOASTERE SI NECUNOASTERE,DAR DE UNDE ASTA?HAHAHHA
    DACA ITI PETRECI VIATA CUM SA TRAIESTI VIATA,SAU CA ESTI BA VIU BA MORT,DEJA BATI CAMPIII
    OMUL PROBABIL A INVETANT CUM SA TRAIM VIATA,DAR CUM SA TRAIM NIMICUL CINE INVENTEAZA?
    n3w_id3ntity: AZI INFIEM ALTI COPII,,STRAINI'' CA SA NE ARATAM BUNATATEA SI SFINTENIA,SI MAINE POIMAINE INFIEM COPII EXTRATERESTRI,CE TAMPENIE
    n3w_id3ntity: ,,SPER'' CA AVETI PREFERINTE LA CE COPII EXTRATERESTRI ADOPTATI,ADICA MAI FRUMOSI NU?DAR SFINTENIA IN CEI URITI NU E ADOPTIE?HAHHA
    n3w_id3ntity: DACA TE INECI CU FIRIMITURI DE PAINE,CARE E LIBERUL ARBITRU?CINE A FOST CEL BUN SI CINE CEL RAU?HAHHA
    n3w_id3ntity: ZI SI TU O GLUMA PROASTA,CA SA RID,ZI SI TU O GLUMA BUNA CA SA RID,IAR UNEORI SPERII PE ALTII CU GLUMA TA SAU FACI SA PLANGA,(JUGARU) ASA CA NU E NICI O DIFERENTA PT MINE
    n3w_id3ntity: PAI VB DE ENERGIE CE TRECE PRIN TRUP,MAI ALES CAND ESTI ILUMINAT SI NONDUAL,ACEA ENERGIE E CALDA,FIERBINTE,ETC,OK,CALD SI RECE DUALITATE?ATUNCI CUM ESTI NONDUAL?
    n3w_id3ntity: CINE O INVATA PE CUNOASTERE?CUNOASTEREA SAU NECUNOASTEREA? HAHHA
    O MARE PROBLEMA POATE FI SPUNDINU-TI DACA ESTI,,MORT'' SAU VIU ,DACA MORI SAU TRAIESTI,SUNT CONSTIENT SAU INCONSTIENT?!SUNT TREAZ SAUA DORMIT?! ETC...VIU SI MORT ACELASI LUCRU,NICI O DIFERENTA
    n3w_id3ntity: DACA SPUNEM CA ESENTA TA A FOST TREAZA ILUMINATA,CAND ESTI TREAZ ILUMINAT TIAI FACUT GRIJI CUM AI ADORMIT?
    n3w_id3ntity: CAND ESTI ADORMIT DE CE ITI FACI GRIJI CAND TE TREZESTI?
    n3w_id3ntity: TREAZ ILUMINAT ADORMIT ...TAMPENII
    n3w_id3ntity: TU ITI FACI GRIJI DE UN INCEPUT SI DE UN SFIRSIT,ALTCEVA?
    n3w_id3ntity: DACA TIAI FACUT O POZA SI CANTAREAI 77 KG,IA POZA SI PUNEO PE CANTAR SA VEZI DACA MAI AI 77 KG
    n3w_id3ntity: CAND VEI TERMINA CU CEI PUTERNICI SI CEI SLABI EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU RAU SI BUN EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU NONDUALITATEA SI DUALITATEA EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU INALT SI JOS,EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND EI TERMINA CU TREAZ SI ADORMIT,EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU INTELEGEREA SI NEINTELEGEREA EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU TRECUT PREZENT SI VIITOR,EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUT,CAND VEI TERMINA CU INCONSTIENT SI CONSTIENT EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU ILUMINAT SI NEILUMINAT EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU SPIRITUAL SI MATERIAL EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA
    n3w_id3ntity: CAND VEI TERMINA CU VIU SI MORT EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CUNOSCUT SI NECUNOSCUT EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,CAND VEI TERMINA CU TIMP SI NONTIMP EU SUNT PRIMUL CARE TE SALUTA,ETC ETC ETC
    n3w_id3ntity: CERE SI TI SE VA DA NU? HEHHEHE

    RăspundețiȘtergere
  42. n3w_id3ntity: CERE SI TI SE VA DA?CUI AI CERUT TU SEX?
    n3w_id3ntity: OMUL FACEA SEX INAINTE CA SA SPUNA ISUS CERE SI TI SE VA DA
    n3w_id3ntity: DACA VIATA SE DUCE IN TOATE DIRECTIILE,UNDE NUMAI EXISTA PRACTIC NICI O DIRECTIE CARE SA NU FIE DIRECTIE,CARE E DIRECTIA VIETII?
    n3w_id3ntity: SPUI CERE SI TI SE VA DA,SI APOI TE PLANGI CA LUMEA E REA SAU BUN?CA VOR VENI ALTII SI VOR FACE IN NUMELE TAU ISUSE?PT CE JUDECATA DE APOI DOMNULE?CERE SI TI SE VA DA?TU AI CERUT CERE SI TI SE VA DA SI APOI AI PRIMIT CERE SI TI SE VA DA?
    n3w_id3ntity: NU MA PROSTESTI CU ALE TALE PORUNCI SAU VB FRUMOASE
    HMM,PAI DACA E SA FACEM BANI,AR TREBUI SA VA IAU CHIRIE LA TOTI ACESTIA CE MATI VAZUT IN VIATA VOASTRA SAU CARE ATI VB CU MINE SI ATI FACUT POZE CU MINE SI POATE UNELE LE AVETI SI IN PC HAHHAHAH,CE CHIRIE AR TREBUIE SA VA IAU PT POZE?SAU PT FAPTUL SIMPLU CA MATI VAZUT PE STRADA?HAHHAHA
    FACI POZE DE REZERVA,FACI SI COPII CA FAMILIE TOT DE REZERVA
    n3w_id3ntity: PAI DOMNULE,DACA TU CA OM BUN NUMESTI DUSMAN PE UN OM RAU,PAI ATUNCI SI A CEL OM RAU TE POATE NUMI PE TINE DUSMAN CA OM BUN,ASA CA NICI O DIFERENTA
    PAI CE CREDEM NOI CA DOAR MUZICA CE O DAM PE MATRIX ESTE SPIRITUALA HAHAHHA
    CINEVA IMI SPUNEA,,IMI PLAC PIESELE VECHI'' RASPUNSUL MEU ESTE,,PROBLEMA TA E CA LE NUMESTI VECHI SAU NOI''
    TE TRIMITE MAICATA SA CUMPERI PAINE,E TOT MISIUNE CARE E DIFERENTA
    PROBLEMA TA ESTE ,,MISIUNEA'' SI ,,NEMISIUNEA'' AIA E,AM SAU NU AM MISIUNEA PE PAMANT
    CA SI CEI DIN ARMATA RAZBOI,DAR DE UNII AU MISIUNI ASTRALE,SPIRITUALE ALTII MATERIALE,CE TAMPENII
    UN MILION DE BISRICI SI PREOTI SI UN MILION DE TRUPE ARMATE,TRUPE DE PAZA SI PROTECTIE SI TOT ASA,ACUMA MAI NOU,INGERI PAZITORI,GHIZI SPIRITUALI ,BODYGUARZI SPIRITUALI,CE TAMPENII
    LA FEL CUM O PARTE DIN SPRITUALITATE POARTA PARUL LUNG CA ASA AU SFINTII SI BARBA DE MAIESTRU,LA FEL SI NUMELE IN RELIGIE,ISI PUN NUME DE SFINTI,PAVEL.MIAHAI,ADAM,DAVID SI ETC,CE TAMPENII CUM LE POTRIESTE OMUL
    PRODUSELE ALEA DIN MAGAZINE,CARE NU SUNT NICI NOI SI NICI VECHI,DESI PARE,PT CA VECHI SI NOU SUNT ACELASI LUCRU SI NICI O DIFERENTA.ACELE PRODUSE DIN SUPERMARKETURI SUNT PRECUM SFINTII PICTATI PE BISERICA,NICI O DIFERENTA DOMNULE
    DAR TU AI CE AI CU VECHI SI NOU TIMP SI NETIMP ,CUNOASTERE SI NECUNOASTERE,MDEA

    RăspundețiȘtergere
  43. n3w_id3ntity: SUPER MARKET SI SUPRA SINE,SUPRANATURAL,ACELASI LUCRU,SUPRACONSTIINTA SI TOT ASA,SUPRA TRACTOC,SUPRA MUSCA,SUPRA JOS SUPRA SUS,
    AU ALES UNII SA AIBE MISIUNI SI ALTII AU ALES SA NU AIBE MISIUNI?CUI VINZI PROSTIILE ASTEA?
    n3w_id3ntity: AI ALES SA TE TREZESTI,ILUMINEZI?AI ALES SA FACI BINE SI ALTUL A ALES SA DACA RAU?CUI VINZI PROSTIILE ASTEA?
    n3w_id3ntity: TAMPENII
    n3w_id3ntity: ALTUL ALEGE TREZIREA SI ALTUL ADORMIREA?CUI VINZI PROSTIILE ASTEA?
    n3w_id3ntity: TE IMBOGATESTI PE SEAMA ADEPTILOR SI APOI LE DAI INAPOI?ASTA E BUNATATE?CE TAMPENIE.EU NU SUNT INVATATOR SI NICI ADEPT,CEMI DAI?
    n3w_id3ntity: SPIRITUALITATEA E TOT IN MOD DE A TE IMBOGATI ATITA TOT NIMIC DIFERIT
    n3w_id3ntity: DUALITATEA TA SI NONDUALITATEA TA SUNT NONSENSURI,O TAMPENIE\
    n3w_id3ntity: ACELEASI SABII SI IN LUMEA SPIRITUALA
    Last message received on 1/7/2012 at 7:36 PM
    n3w_id3ntity: LUMEA SPIRITUALA ESTE ACELASI LUCRU CU CEA MATERIALA,NICI O DIFERENTA
    n3w_id3ntity: LA UNII LE DAI DREPTATE SI ALTORA NU LE DAI,FIE CA IMI VB SPIRITUAL SAU MATERIAL,DUAL SAU NONDUAL
    n3w_id3ntity: DREPTATEA TA SI NEDREPTATEA TA SUNT O TAMPENIE
    n3w_id3ntity: CAND ERA OMUL PRIMITIV,SI NU AVEA BIG,SI NU AVEA NICI FOARFECE SAI TAIE PARUL LUNG CUM MAI ERA?TOT SFINT?LA CE NAIBA LATI PICTAT PE MIHAIL CU SABIA IN MINA?CE INGER E ALA?DE CE NU AVETI SI VOI ARME IN MINA ACUM,TOT SABIE?AAA,AVEM ARME,AK47,MDEA,MAI TARE CA MIHAIL,MIHAIL MAI TREBUIE SA SE REINCARNEZE ODATA,SI APOI SA FIE PICTAT CU AK47 SI VOI O SA AVETI SABII LASER CE TAMPENII
    n3w_id3ntity: PRODUSELE ALEA DIN MAGAZINE,CARE NU SUNT NICI NOI SI NICI VECHI,DESI PARE,PT CA VECHI SI NOU SUNT ACELASI LUCRU SI NICI O DIFERENTA.ACELE PRODUSE DIN SUPERMARKETURI SUNT PRECUM SFINTII PICTATI PE BISERICA,NICI O DIFERENTA DOMNULE
    n3w_id3ntity: DAR TU AI CE AI CU VECHI SI NOU TIMP SI NETIMP ,CUNOASTERE SI NECUNOASTERE,MDEA
    n3w_id3ntity: SUPER MARKET SI SUPRA SINE,SUPRANATURAL,ACELASI LUCRU,SUPRACONSTIINTA SI TOT ASA,SUPRA TRACTOC,SUPRA MUSCA,SUPRA JOS SUPRA SUS,ETC
    n3w_id3ntity: SUPER COMBINA,SUPER EROU,SUPER DE SUPER
    n3w_id3ntity: A CERE SI A DA,CE TAMPENIE
    n3w_id3ntity: O MARE PROBLEMA ASTA PT TINE A DA SI A CERE,CA SA NU ZIC CAI TOT DUALITATE SI TU IMI VB DE NONDUALITATE SAU SATI MAI ZIC CA EU NU CER SI TOT PRIMESC,NU ARE SENS
    n3w_id3ntity: CE FACI?MA SARACESTI LUIND DE LA MINE SI APOI DAI INPOI CA ESTI BOGAT?
    n3w_id3ntity: TRECUT PREZENT SI VIITOR,CE TAMPENII,IAR APOI VREI JUDECATA DE APOI CA CEI CAR AU SCRIS DESPRE TINE SAU CA TEAU INETELES PROST AU PUS CUVINTE DE LA EL,CINE E DE VINA?TE PLANGI CA CE AI SPUS IN TRECUT NU ESTE ASA?CA SATI BATI CAPUL CU PREZENT VIITOR SI TRECUT>? CETAMPENII
    n3w_id3ntity: NUMI SPUNE MIE DE PREZETN VIITOR SI TRECUT,LASO BALTA,PASTREZALE PT TINE
    n3w_id3ntity: VREI SA DAI VINA PE TRECUT?PE PREZENT?PE VIITOR?TAMPENII,NUTI CONVINE TRECUTUL SI STAI CU SPERANTA VIITORULUI?DAR CE AI IN PREZENT,FRICA A?
    n3w_id3ntity: CERE SI TI SE VA DA?CERE TIGARI SI TI SE VA DA?MDEA,PINA SI IN PREZENT REPETI ACEIASI EXPERIENTA
    n3w_id3ntity: ALEGE SAU NU ALEGE,CERE SAU NU CERE,ACCEPTA SAU NU ACCEPTA,TU NU VEZI CA ESTI CONFUNZ?CONTRADICTORIU SI ABSURD?
    n3w_id3ntity: AU ALES UNII SA AIBE MISIUNI SI ALTII AU ALES SA NU AIBE MISIUNI?CUI VINZI PROSTIILE ASTEA?
    n3w_id3ntity: AI ALES SA TE TREZESTI,ILUMINEZI?AI ALES SA FACI BINE SI ALTUL A ALES SA DACA RAU?CUI VINZI PROSTIILE ASTEA?
    n3w_id3ntity: TAMPENII

    RăspundețiȘtergere
  44. n3w_id3ntity: ALTUL ALEGE TREZIREA SI ALTUL ADORMIREA?CUI VINZI PROSTIILE ASTEA?
    n3w_id3ntity: TE IMBOGATESTI PE SEAMA ADEPTILOR SI APOI LE DAI INAPOI?ASTA E BUNATATE?CE TAMPENIE.EU NU SUNT INVATATOR SI NICI ADEPT,CEMI DAI?
    n3w_id3ntity: SPIRITUALITATEA E TOT IN MOD DE A TE IMBOGATI ATITA TOT NIMIC DIFERIT
    n3w_id3ntity: DUALITATEA TA SI NONDUALITATEA TA SUNT NONSENSURI,O TAMPENIE\
    n3w_id3ntity: ACELEASI SABII SI IN LUMEA SPIRITUALA
    n3w_id3ntity: LUMEA SPIRITUALA ESTE ACELASI LUCRU CU CEA MATERIALA,NICI O DIFERENTA
    n3w_id3ntity: LA UNII LE DAI DREPTATE SI ALTORA NU LE DAI,FIE CA IMI VB SPIRITUAL SAU MATERIAL,DUAL SAU NONDUAL
    n3w_id3ntity: DREPTATEA TA SI NEDREPTATEA TA SUNT O TAMPENIE
    n3w_id3ntity: COMPARATIILE SI NECOMPARATIILE LA FEL,O TAMPENIE
    n3w_id3ntity: CE MAMA NAIBII E ASA DIFERIT CAND IMI SPUI SALUT SAU NAMASTE?CARE E TREABA?
    n3w_id3ntity: TOT TIMPUL SPERI LA O VIATA MAI BUNA,ADICA IN VIITOR,O ALTA REINCARNARE,CETAMPENIE,TOCMAI FAPTUL ASTA NU TE LASA SA TRAIESTI DIN PLIN NICI MACAR MOMENTUL ASTA CE IL NUMESTI VIATA CE TAMPENIE
    n3w_id3ntity: POTI ADUCE PACE BA CU INVATATURI BA CU RAZBOI,ARME,POTI ADUCE PACE SI FARA INVATATURI,CI CU ARME,BATAI,NU E NICI O DIFERENTA,IN URMA INVATATURILOR SFINTE,LUMEA SA IMPARTIT SI IN MAI MULTE TABERE,TABARA SI INVATATURILE LUI ISUS,A LUI OSHO,BUDHA SI MULTE ALTELE
    n3w_id3ntity: IN AMBELE CAZURI O TAMPENIE
    n3w_id3ntity: ALTII SE SATURA DE CONCEPTUL BINE SI RAU,DAR NU SE SATURA DE ADEPTI SI INVATATOR
    n3w_id3ntity: BA CEI DIN CER ITI SPUN NU STIU CE MESAJE POPA ITI MAI SPUNE CEVA,AGETUL DE CIRCULATIE INCA CEVA,LEGEA INCA CEVA,MAMA TATA INCA CEVA SI TOT ASA
    n3w_id3ntity: CE O SA FACI,INCHISOARE PT PROVADUITORI MINCINOSI?PT OAMENI SPIRITUALI SAU CE?CAND TOT SPUI DE DIAVOL SI IAD?CE TAMPENII.UNEORI CHIAR MINTI CA SA FACI UN BINE,DECI IARA MINCIUNA SI ADEVARUL TAMPENII PT MINE
    n3w_id3ntity: LECTII DE LUMINA,LECTII DE LA MAMA PAMANT SI TOT FELUL DE TAMPENII
    n3w_id3ntity: FACI LUMEA SA SPERE LA UN MESIA,SAU UN ALT MESIA SI MAI CU MOT,IAR APOI ALTII ASTEAPTA UN ALT MESIA SI TOT ASA CE TAMPENII
    n3w_id3ntity: DAI OMUL SA SE HRANEASCA CU ALTE ANIMALE IAR APOI II JUDECI CA NU AU STIUT?
    n3w_id3ntity: SAU HRANIT TOT DIN IUBIRE AU OMORIT TOT DIN IUBIRE/
    n3w_id3ntity: CINE ITI DA CEVA DE ,,POMANA'' FARA SA CEARA CEVA IN SCHIMB?LA PRIMA VEDERE ASA PARE,DAR IN CAPUL LUI EL DEJA E CU UN PAS MAI APROAPE DE DZEU SAU IL ENERGIZEAZA ASTA,CE TAMPENII,MESIA LA FEL,NU AVENIT DEGEABA,EVIDENT
    n3w_id3ntity: TU IMI VB DE IUBIRE SI OMUL MANINCA CELE MAI BUNE MANCARURI SI RESTURILE LE DA LA ANIMALE
    n3w_id3ntity: CA EL E DOAR BURICUL PAMANTULUI SI CENTRUL UNIVERSULUI,CE TAMPENIE
    n3w_id3ntity: TU IMI VB DE REINCARNARI TRECUTE,DAR DIN CELE DIN VIITOR NU ,IN AMBELE CAZURI NONSENS
    n3w_id3ntity: TU AI CREAT NEVOIE DE UN INVATATOR SI DE ADEPT SI ACUMA NUMAI STII CUM SA O DAI
    n3w_id3ntity: PINA SI ACESTI TREZITI RENUNTA SA SPUNA CA EI AR FI UN INVATATOR,TAMPENIE DE ILUMINARE
    n3w_id3ntity: NE PLAC DELFINII,DAR TOTUSI E DEAJUNS SA DAM UN VIDEO CU EI SI O MUZICA FAINA LINISTITA SPIRITUALA,IAR EI PROBABIL CA INDURA PLASELE PESCARESTI SAU TOT FELUL DE TAMPENII,DE LA FIUL TAU PREA IUBIT
    n3w_id3ntity: LA CE NAIBA ALEGII SA VII PE PAMANT/SA TE REINCARNEZI DIN NOU,SA TE TREZESTI?LASAMA CU TAMPENIILE ASTEA,DACA NU ERA LUMEA ASTA CE FACEAI?MAI ERA NEVOIE DE ILUMINARE TREZIRE?NUMI VINDE MIE PROSTII BAI ILUMINATILOR
    n3w_id3ntity: DE CE NU TE LEGI DE INMULTIREA OMULUI,ILUMINATULE?DE CE NUI SPUI OMULUI,AUZI DOMNULE,NU TE MAI INMULTI CA NE DAI SI MAI MULTA BATAIE DE CAP IN TREZIREA VOASTRA?SUNTETI DIN CE IN CE MAI MULTI,DE CE NU SPUI ASTA>?
    n3w_id3ntity: IUBITI LUMEA SI IN ACELASI TIMP O FACETI TERCI

    RăspundețiȘtergere
  45. n3w_id3ntity: SA VA VAD IN RAZBOI,SA VEDEM DACA MAI AVETI TIMP DE MEDITATII SI MANTRE
    n3w_id3ntity: PRODUSUL ASTA NUMIT SPIRITUAL SA FII SIGUR CA VA REVOLTA O PARTE DIN ALTE RELIGII SAU ALTI OAMENI
    n3w_id3ntity: CAND SE SCOATE UN PRODUS NOU PE PIATA,TOATA LUMEA IL VREA,PRECUM LA BISERICA,LUMEA NU SE MAI INGHESUIE PT SFINTI ASA DE MULT CAT PT MINCARE
    n3w_id3ntity: IAR VOI ILUMINATILOR SUNTETI PIERDUTI IN PROPRIILE VOASTRE INVATATURI
    n3w_id3ntity: CU PROPRIILE VOASTRE INVATATURI ATI PRODUS PRODUSE,SI IARA NEINTELEGERI,SI TOT FELUL DE STARI,REVOLTE SI ETC
    n3w_id3ntity: VOI SUNTETI CEI CARE AVETI DREPTATE PRECUM DAC AI LUNCRA INTRUN SANTIER NAVAL,UN MAISTRU ITI SPUNE CE SA FACI CA SA AJUNGI CA EL,SAU MAI MULT CA SAL DEPASESTI,CE TAMPENII
    n3w_id3ntity: DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE,TOTI ILUMINATII TREZITII,SAU SFINTII,NU STIU NIMIC,ASTA E PUNCTUL MEU DE VEDERE
    n3w_id3ntity: TI SE DA O INVATATURA PE CARE TU O INTERPRETEZI ASA CUM ITI VINE,APOI SCOTI TU ALA,SI TOT ASA,CONTINUITATE SI O MIE DE INVATATURI
    n3w_id3ntity: SA NU TE OPRESTI DIN INVATATURI CA DOAR ESTI ANGAJAT CATE 8 ORE LA MUNCA ZILNICA SI SEMNAT CONTRACT NUL RESPECTI O PATESTI
    n3w_id3ntity: O LUME FARA DE SFIRSIT,SAU DUS DINOZAURII,SAU DUS ANUMITE SPECII APAR TOT FELUL DE VIRUSI SI ETC,ACUMAS A INVENTAM BAIETII BUNI,CASA FIE ECHILIBRU,MIE NUMI PASA DE ECHILIBRU SAU DEZECHILIBRU,LA MINE NU EXISTA ASA CEVA,NICI NU VREA SA AUD
    n3w_id3ntity: TAMPENII
    n3w_id3ntity: VEZI DACA COTUL TAU E IN ECHILIBRU CU MASA
    n3w_id3ntity: VEZI DACA GANDUL TAU E IN ECHILIBRU CU NEGANDURILE
    n3w_id3ntity: VEZI DACA MESENGERUL TAU ESTE IN ECHILIBRU CU ECRANUL
    n3w_id3ntity: PROBABIL CA ADEVARUL E IN ECHILIBRU CU MINCIUNA CINE STIE
    n3w_id3ntity: SA TREZIT OSHO ACUMA,CA SA SPUNA CA DOMNULE INJURATURILE NU E CEVA RAU,PAI NORMAL CA NU SUNT CEVA RAUME FIRESC,LUMEA INJURA ORICUM IN MARE PARTE,NIMIC NOU IN ASTA
    n3w_id3ntity: SA GANDIT EL MAI BINE,CA IUBIREA ARE 3 SUBNIVELE,CE TAMPENII
    n3w_id3ntity: ABIA ASTEPT SA MA TREZESC SI EU,SA SPUN O MIE DE NIVELURI CA SUNT,CEL PUTIN
    n3w_id3ntity: ALTII ARHEOLOGI LA FE,GASESC TOT FELUL DE BIBLII SAU INSCRIPTIUNI SI PUN CUVINTE DE LA EI,CA SA FIE INTELESE AZI,NU PT MOMENTUL ALA,CE TAMPENII
    n3w_id3ntity: NOROC SA NU SE TREZEASCA TOATA LUMEA,SA SE ILUMINEZA,CA SA AVETI VOI TREZITII,PAPUCI FACUTI DE A DORMITI SI HAINE SA VA IMBRACATI
    n3w_id3ntity: SI SA STAM INTRUN FOTOLIU SI SA CITAM MANTRE SI RAHATURI SPIRITUALE
    n3w_id3ntity: CE FACETI VOI CA TREZITI ASA FAC SI REGII CE ERAU ODATA,VOI SUNTETI EXTENSIA LOR PROBABIL
    n3w_id3ntity: DACA E ADEVARAT CA DAVID A OMORIT PE ACEL SLUJITOR DE LA IMPARATIA LU TACSU VITREG,PAI TREBUIA BAGAT LA PUSCARIE SI ACOLO SAL GASEASCA PE DZEU,PRECUM DETINUTII DE AZI.CINE IA PERMIS LUI SA IL OMOARE PE ACELA?CE SCUZA BUNA,CA DADEA INTRUN SCLAV,PAI TU CREZI CA MIE IMI VINZI PROSTIILE ASTEA
    n3w_id3ntity: ADEVARATI CUNOSCATORI DE DZEU SI DAVID SI MOISE,CARE DEFAPT ERAU SI CONDUCATORI DE OAMENI SI RAZBOINICI,
    n3w_id3ntity: DACA LA IERTAT DZZEU DESI EU MA INDOIESC DE PROSTIILE ASTEA ORICUM,ATUNCI BISERICA LA FEL NU ARE NICI UN SENS

    RăspundețiȘtergere
  46. n3w_id3ntity: AIA E,CARE IUBESTE CEL MAI MUTL SAU MAI BINE,SAU SPUNEI CUM VREI,ALA E CEL MAI BUN EXEMPLU SPUNE OMUL,DAR DUPA CE EL SE DUCE,VOR INCEPE ALTELE INTRE OAMENI,OARE POT SA IUBESC CUM IUBESTE EL?SAU VREAU SA IUBESC MAI MULT DECAT EL?CE TAMPENII
    MAISTRII ASTIA SPIRITUALI,SI MAI TOATE CARTILE SPIRITUALE SPUN CA TOTUL E TRECATOR IN VIATA,DAR PE MINE NU MA PACALESTI CU ASTA,E O TAMPENIE SI NONSENS,TIMP SI NONTIMP IN ACELASI LUCRU,IAR TIE ITI DA SENZATIA CA TIMPUL SE DUCE CA IN SPATELE LUI E NONTIMPUL,NU PREA POT EXPLICA IN CUVINTE,DAR FAPTUL CA TEAI TREZIT SAU ILUMINAT IN TIMP SI ACUMA SPUI CA ESTI NONTIMP NU MA PACALESTE PE MINE,TAMPENII.E UN FEL DE AMESTECATURA DE TIMP SI NONTIMP IN ACELASI TIMP,IN FINE,ABSURDA IDEEA CA VIATA E TRECATOARE,PT PROSTI
    n3w_id3ntity: AM SA MAI EXPLIC UN EXEMPLU DESPRE TREABA ASTA CU VENITI TOTI INTRU MINE.ASA CUM O VAD EU.PINA ACUM RAU CU BINE NU SAU TERMINAT NICIODATA ASTA E UN FAPT.APOI IN AMERICA DE EXEMPLU SUNT NISTE BANDE POATE SI CRIMINALE UNELE CHIAR LA PERIFERICA ORASELOR MARI,IAR IN CARTIERUL LOR ISI FAC LEGEA.AU ARME,VAND DROGURI,DAR EI SUNT VAZUTI RAI DE CEI ALBI,SOCIETATEA MAI ASA ZISA CIVILIZATA.APOI TOTUSI ACEASTA BANDA REA INTRE EI SE AJUTA,ISI IMPRUMUTA UNUL LA ALTUL TIGARI,SE AJUTA LA UNELE MUNCI,FAC SEX,SE INMULTESC,ISI IMPRUMUTA BANI SI MULTE ALTELE ,EXACT CA O SOCIETATE BUNA,CIVILIZATA,DAR TOTUSI PT CA EI SUNT TOTUSI VAZUTI ASA CU ARME SUNT VAZUTI CA RAI,DESI ARMATA CELOR CIVILIZATI,BUNI,E MAI MULTA.DECI RAU SI BINE ACELASI LUCRU,NESEPARAT.DACA VROIAI SA PUI CAPAT RAULUI SI BINELUI CU ADEVARAT
    n3w_id3ntity: TERMINAI CU BINE SI RAU DEMULT,DAR TU NU VREI,ASTA E UN FAPT
    n3w_id3ntity: TOATA TREABA ASTA RAU SI BINE ESTE CEL CE MISCA RAMAND NEMISCAT,NU STIU CUM E NONDUALITATEA IN CAZUL ASTA.MISTI SAU STAI PE LOC?DACA STAI PE LOC,INSEAMNA CA NU E NONDUALITATE,SINCER SPUN SI EU AM ACESTE CHESTII DE NONDUALITATE DAR MI SE PARE ABSURDA,SE LEAGA CU DUALITATEA.E CA SI CUM NU POTI FI NONDUAL PERMAMENT SAU PUR,MDEA,NU POT EXPLICA,PT MINE ORICUM DUALITATEA SI NONDUALITATEA ACELASI LUCRU,SAU NICI O DIFERENTA ASTA E TOT
    n3w_id3ntity: PAI DACA VB DE NONDUALITATE ATUNCI CARE E DUALA SAU NONDUALA?TACEREA SAU ZGOMOTUL?CA SA FIE NONDUALA,EU ZIC CA AR TREBUIE SA FIE ALTCEVA CARE NU E NICI LINISTE(TACERE) SI NICI ZGOMOT
    n3w_id3ntity: UNEORI CAND REPETI CEEA CE STII POSIBIL SA AI O STARE NEVROTICA,DAR UNEORI CAND NU STII.......LA FEL ITI CREAZA O STARE NEVROTICA
    Last message received on 1/7/2012 at 11:42 PM
    n3w_id3ntity: BATAILE INIMII TIC TAC,ZGOMOT SI TACERE IN ACELASI TIMP,ZGOMOTUL SI LINISTEA ACELASI LUCRU,NU E SEPARARE,DAR EU ITI CER CEVA MAI MULT DECAT LINISTEA SI ZGOMOTUL,POTI SAMI DAI?CERE SI TI SE VA DA
    SE VB DE NONDUALITATE,DUALITATE,EU SPUN SI VOI SPUNE MEREU,CA TACEREA SI ZGOMOTUL SUNT ACELASI LUCRU,NU CA NU SUNT SEPARATE,CI SUNT ACELASI LUCRU.APOI OSHO ZICE EL CA AUDE OM IN LINISTEA AIA,DECI AUDE NITEL ZGOMOT,ATUNCI CE TACERE E AIA
    PUTEREA ASTA CAUTAM,PUTERI CAT MAI MARI
    n3w_id3ntity: SI IACA PACEA SI RAZBOIUL ESTE ACELASI LUCRU,PROBLEMA TA ESTE PACEA SI RAZBOIUL
    IUBIM ANIMALELE DAR TOTUSI IUBIM SI MASINILE,IUBIM ANIMALELE DAR NU PE TOATE PRECUM NUTI PLAC TOATE MASINILE,IUBIM ANIMALELE DAR CELE MAI DELICIOASE MANCARURI SUNT DIN CARNE SAU CU CARNE.PT CE LE MAI PROTEJEZI OMULE?SA BAGI LA GHIOZDAN?SAU DACA SE INMULTESC MAI MULT CA TINE DEVIN O AMENINTARE CATRE TINE OMULE?
    NUMAI STIU PRIN CE CARTE BISERICEASCA SE VB DE TRECEREA CELOR 24 DE VAMI,DUPA MOARTE,APOI CA TREBUIE SA DAI BANI PE LA ACELE VAMI.DUPA AIA SA INVENTAT FAPTUL CA UN INGER NOATEAZA PE HARTIE FAPTELE BUNE SI DRACUL PE CELE RELE.LA MOS CRACIUN LA FEL,ARE O LISTA PT COPII BUNI SI ALTA PT COPII RAI,CE TAMPENII
    DE AIA MA VREI IN TERENUL TAU,CA DACA NUTI CONVINE CE SPUN SA AI CONTROL ASUPREA MEA,PAI NEA MATRIXULE,NONSENS CU BANUL TAU,CU MINE NU FACI TARG
    n3w_id3ntity: OSAMA BIN LADEN OMORIT,IAR DIN URMA LUI SE CASTIGA BANI PE SEAMA LUI,FILME DOCUMENTARE,FILME COMICE SAU BATJOCURA LA ADRESA LUI

    RăspundețiȘtergere
  47. n3w_id3ntity: VOI ASTIA CEI BUNI SAU CARE VA CREDETI BUNI ATI CASTIGAATI BANI PE SEAMA CELOR RAI,SAU FACUT FILME DOCUMENTARE,SAU FACUT FILME ARTISTICE SI HITLER A FOST JUCAT IN DIFERITE ROLURI SI ETC,SAU CASTIGAT MULTI BANI IAR TU VII LA MINE CU SPIRITUALITATEA,CU RAUL SI CU BINELE?
    CAVALERI TEMPLIERI CARE AU OMORIT PE ALTII,SAU OMORIT ALTII PE ALTII DIN CAUZA UNOR SIMBOLURI,UNOR CREDINTE,DIN CAUZA LUI DZEU SI ETC,ASTA SE VA INTIMPLA SI AZI,CACI RADACINILE SUNT ADINCI
    DOAR CA PE EI II VEDEM CA NISTE APARATORI AI DOMNULUI PE CAND VLAD TEPES,HITLER SAU ALTII EROI CA CEI RAI IMPOTRIVA LUI DZEU A CRUCII SAU A RELIGIEI
    DAR TOTUSI IN SCOLI,ISTORIA,CE SE PREDA COPII INVATA SI INTILNESC ACESTE NUME,DECEBAL A FOST UN OM SFINT SI BUN,MIHAI VITEAZUL LA FEL,CA AU APARAT ROMANIA,ESTI BUN OMORIND ATACATORII,DE CE SA DIVIZAT LUMEA IN TARI SI TARISOARE?CHIAR DE NU VA MAI EXISTA TARISOARE,E IN ZADAR,VA FI TOT AIA,UNUL PRO SI ALTUL CONTRA

    RăspundețiȘtergere
  48. SPIRITUALITATEA SI MATERIALITATEA,SPIRITUL SI TRUPUL,SUNT ACELASI LUCRU,NICI O DIFERENTA
    O MARE PROBLEMA POATE FI SPUNDINU-TI DACA ESTI,,MORT'' SAU VIU ,DACA MORI SAU TRAIESTI,SUNT CONSTIENT SAU INCONSTIENT?!SUNT TREAZ SAU ADORMIT?! ETC...VIU SI MORT ACELASI LUCRU,NICI O DIFERENTA
    PROROCIM IN DREAPTA,PROROCIM IN STINGA,DAR INTRE STINGA SI DREAPTA CINE PROROCESTE?
    NU CRED INTR-UN ASEMENEA BING BANG,ACEA TEOREMA SAI SPUI LU CUTU CUTU,NU MIE,STII DE CE?PT CA ESTI MAI DESTEPT DECAT BING BANG,ALTFEL NU APAREA SI NU NUMAI ASTA..MDEA
    NU EXISTA TRECUT PREZENT SI NICI VIITOR,NU EXISTA POTZITIV SI NICI NEGATIV,NICI DUALITATE SI NICI NONDUALITATE
    EU NU SUNT PRIZONIERUL NICI UNEI INVATATURI NICI PROPRIEI MELE INVATATURI
    SINGURUL MOTIV PT CARE AS VREA SA MA TREZESC ESTE PT AI TREZI SI PE CEI ADORMITI SI PE CEI TREJI DEJA,ALTFEL NU ARE NICI UN SENS SA MA TREZESC SAU SA DORM

    RăspundețiȘtergere
  49. cum vedem si cu ce ochi vedem!? posibil si adevarat traim mai multe vieti doar intr-o viata posibil si adevarat , sunt invatatorul meu si pe ce pun pret??? in ce perioada pun pret!? cand cunosc pretul?, atunci cand sunt copil, adult, matur, !? este prtetul de a imi imagina adevarata valoare care o aleg,,cum? ce anume ? ce se transpune in alegerea mea si cum stiu ca am ales bine, ori copil fiind, adult, )))) cu ce ochi privesc pretul , exist\a un pret dar nu este pret este doar dorinta ta de a pune o valoare in ceva care iti este atribuit tie sau iti insusesti o anumita legatura cu un material nonvaloare copil , adult ,,et,c.. stiu, sti ce vrei atunci cand vrei , determinam o valaore in alegerea noastra dar esenta valori ramane in noi., si iar privesc cu alti ochi adult fiind , pfff, ce valoare sa aleg este cumva o LICITATIE A VIETI ONLINE ( NUMAI ATUNCI CAND SUNTEM TREJI!?) viata este pretuita , pretuieste tot ce iubesti ,. si iar ajung sa vad cu ochi diferiti oare cand se intampla toate astea!? in vietile din viata noastra , ALEGI CHIAR SI CAND NU STI CE ESTE O VALOARE SI CE INSEMNA UN PRET, , imi este dor de copilarie,,chiar are un pret aparte, este si nu este pretuita?! habar nu am tot ce stiam atunci este ca vroiam cat mai mult timp liber de joaca , ,,, alegem pe diferite segmente din viata , un sens unic, dar el totusi este diferit de la o alegere la alta transcedem in alegeri colective, transcedem in alegeri care nu vrem sa le facem, SI TOTUSI, AVEM AMINTIRI PRETUITE:)(:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  50. PS, ACEST COMENT AL MEU ARE DOAR O MICA LEGATURA CU ACEASTA PUBLICATIE PE BLOG, EU AM CITIT DOAR PRIMELE RANDURI,,,,,,, ACUM MERG MAI DEPARTE CU OCHIUL SA VAD CE ZICE TOT ARTICOLUL:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  51. Draga Relule, daca tot nu crezi in cuvant, oare de ce simti nevoia de atata risipa de ...majuscule? Iti respect experienta si te rog sa faci la fel. NAMASTE!sau...cum vrei tu.

    RăspundețiȘtergere