Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 martie 2012

uneori, cateodata...

Uneori nu postez doar din proprie initiatiava. Ma inspira cate un prieten/prietena dintre voi, iar restul il gasesc "aranjat" exact cum trebuie. Azi va fi unul din aceste cazuri. Am gasit in posta urmatorul text:
"Buna, Octavian!
Tot citesc si recitesc  "Ma straduiesc" -ul tau si tu stii acest lucru. Te rog frumos, cand o sa vrei tu, poate mai scrii cate ceva despre conditionari, despre  instrumentele de cunoastere si intelegere pentru a ascensiona cat mai echilibrat, despre vindecarea rezultata din ho,oponopono.
Daca nu, o sa inteleg. Multumesc!
lenutz"
Ceea ce Lenutz imi propune aici a fost IMEDIAT completat de catre MINTEA UNIVERSALA, prin cateva alte mesaje primite simultan in posta. Am sa vad cum vi le pot pune la dispozitie:
Mai intai am sa va dau link la un frumos si exemplificativ PPS, care spune multe.
 http://dl.dropbox.com/u/7117830/Felicidad.pps
Apoi am sa va lipesc aici textul, aparent inofensiv, primit azi de la You tube, unde desigur am cont. El vine de la ei, iata:

 Si acum iata si textul. Probabil nu trebuie sa va mai spun ca youtbe este un serviciu google:

YouTube
YouTube Service has sent you a message:
Your video has been approved
You can reply to this message by visiting your inbox.
© 2011 YouTube, LLC
901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

Daca credeti insa ca linkurile sunt ceea ce par, va inselati cum si eu m-am inselat. Ele duc la o mai putin nevinovata pagina de reclame pentru industria farmaceutica:

Evident, in josul paginii aflam si cine sunt sponsorii acestui tip de "greseli":



Eu aici am arata doar una din "surprizele" care se folosesc pentru a se induce in subconstiente ceea ce ei vor. Mai limpede gasiti explicat in textul care urmeaza, tot din posta gasit si tot azi:

Comercianţii de boli inventate.

Buyology - Ştiinţa manipulării consumatorilor.
Cu treizeci de ani în urmă, părea o glumă.
În pragul pensionării, Henry Gadsden, managerul colosului farmaceutic
"Merck", se confesa revistei "Fortune", arătându- şi dezamăgirea că
uriaşul potenţial de producţie al firmei sale este destinat doar
bolnavilor. El visa ca "Merck" să devină un fel de "Wrigley" şi, după

modelul marelui producător şi distribuitor de gumă de mestecat, să 
"vândă la toată lumea". Inclusiv oamenilor sănătoşi. Trei decenii mai
târziu, visul răposatului Gadsden a devenit realitate.
Intre noi fie spus, cei de o varsta cu mine au apucat niste biete farmacii, aflate cam una intr-un intreg cartier, unde gaseai doar cateva repere: aspirina, antinevralgic, piramidon, algocalmin, antigermin, codenal, frectie galenica, spirt si vata si...cam atat ! Acum stiu complexe comericale in care gasesti o alimentara, un centru de legume si TREI FARMACII ! Daca credeti ca exagerez, mergeti la "Favorit" in Dr. Taberei si va veti convinge! Urmatoarele, gigantice de altfel, se gasesc la...o statie distanta, in ambele sensuri. Oare dece?
Strategiile de
marketing ale marilor firme farmaceutice ţintesc din ce în ce mai
agresiv către oamenii sănătoşi. Suişurile şi coborâşurile vieţii devin
tulburări mentale; slăbiciuni sau stări mai proaste, altminteri dintre
cele mai
obişnuite, sunt transformate în
afecţiuni înfricoşătoare, şi din ce în ce mai mulţi oameni normali
ajung bolnavi peste noapte.
Într-o carte din 2005, "Selling Sickness.
How Drug Companies Are Turning Us All Into Patients", Alain Cassels
(cercetător în politica medicamentelor, la Universitatea Victoria din
Canada) şi Ray Moynihan (journalist specializat în sănătate) fac o
radiografie necruţătoare a strategiilor de marketing cinice, atunci când
nu sunt pur şi simplu criminale, ale producătorilor de medicamente.Cei
doi cercetători dezvăluie cum, prin campanii de promovare concertate,
industria farmaceutică mondială, cu o cifră de vânzări de circa 500
miliarde dolari anual,exploatează perfid temerile cele mai profunde ale
omului: de moarte, de şubrezire fizică, de boală etc.
Pe măsură ce,
în ţările dezvoltate, majoritatea locuitorilor se bucură de o viaţă mai
lungă, mai sănătoasă, mai dinamică, cu atât campaniile publicitare îi
transformă
pe cei grijulii cu sănătatea lor, în panicaţi pur şi simplu. Probleme
minore sunt descrise ca
tulburări extrem de grave, care necesită
îngrijiri grabnice. Astfel, timiditatea se transformă în "anxietate
socială", iar tensiunea premenstruală devine "tulburare disforică
premenstruală". Simplul fapt de a fi expus la un risc patologic devine
patologie în sine.
Epicentrul acestui tip de comerţ sunt Statele
Unite. Americanii reprezintă 5% din populaţia lumii, dar primesc 50% din
medicamentele prescrise pe glob. Cheltuielile populaţiei cu sănătatea
s-au dublat în ultimii şase ani, din cauză că preţurile la
medicamente cresc dramatic, dar mai ales pentru că doctorii prescriu din ce în ce mai mult.
Aceeaşi maladie cu altă pălărie
Americanul
Vince Parry este un guru al acestui tip de marketing. Într-un articol
intitulat uluitor "Arta de a cataloga starea de sănătate" (The
Art of Branding a Condition - în Medical Marketing & Media, Londra,
mai 2003), Parry explică metodele prin care firmele sale "favorizează
crearea" tulburărilor medicale:
- reevaluarea stării de sănătate;
- redefinirea unor boli cunoscute de mult şi rebotezarea lor;
-crearea unor disfuncţii din nimic; (preferatele lui Parry sunt
disfuncţia erectilă, deficitul de atenţie la adulţi şi sindromul
disforic premenstrual).
Cu o sinceritate dezarmantă, Vince Parry
descrie modul în care companiile farmaceutice definesc condiţiile pentru
crearea pieţei pentru produse precum Viagra sau Prozac.
Sub
patronajul firmelor de marketing, experţi medicali şi guru precum Parry
se aşază la aceeaşi masă pentru a descoperi "idei noi despre boli şi
stări de sănătate".
Totul este ca acestea să li se prezinte
potenţialilor clienţi într-o manieră nouă, inedită. Un raport al
Business Insights, destinat conducătorilor de
multinaţionale din sectorul farmaceutic este încă şi mai clar:
Capacitatea de "a crea pieţe pentru boli noi" se traduce în cifre de
vânzare de miliarde de dolari. Una dintre strategiile cele mai
performante, potrivit raportului, este de a schimba modul în care
oamenii privesc afecţiunile banale. Ei trebuie "convinşi" că "probleme
acceptate până acum ca uşoare disconforturi" necesită "intervenţia
medicului". Acelaşi raport are şi o concluzie optimistă pentru viitorul
industriei farmaceutice: "Anii care vor veni vor fi martorii creării
bolilor năşite de firme".
Este evident dificil să trasezi o linie
între omul sănătos şi omul bolnav. Dar este la fel de evident că, cu cât
se extinde aria de definire a unei patologii, cu atât ea va atinge mai
mulţi bolnavi potenţiali. Şi cu atât mai mult vor creşte vânzările de
medicamente.
Deseori, afirmă Cassels şi Moynihan, experţii medicali
care redactează protocoalele
de tratament (acestea cuprind suma tehnicilor ce trebuie aplicate în
funcţie de cazul aflat sub îngrijire) sunt în acelaşi timp plătiţi de
industria farmaceutică. Iar
industria prosperă dacă protocoalele le
favorizează vânzările. Potrivit acestor experţi, 90% dintre americani
suferă de o tulburare numită... "hipertensiune arterială"; aproape
jumătate dintre americance suferă de disfuncţia botezată FSD (disfuncţie
sexuală
feminină); iar 40 de milioane de americani ar trebui urmăriţi atent din
cauza nivelului ridicat al colesterolului. Bineînţeles, toate aceste
maladii sunt vindecabile cu medicamente. Iar metodele de prevenţie sunt
trecute în plan secundar.
Racolarea medicilor agenţi publicitari
Medicul
generalist Des Spence povesteşte în "British Medical Journal" din iulie
2008 cum a fost contactat pentru a participa la o specializare care ar
fi trebuit să facă din el
un expert într-o maladie născocită de imaginaţia industriei.
Universitatea la care
preda i-a transmis lui Spence oferta unei firme
în care scria: " căutăm lideri de opinie (...) a căror muncă va trebui
să influenţeze gestionarea şi terapia viitoare ale disfuncţiei sexuale feminine (...) prin dorinţă hipoactivă."
Firmele
care au o boală de inventat pentru a crea o piaţă pentru un anumit
medicament racolează medici, pe care îi folosesc într-o schemă de
marketing, cu scopuri stabilite dinainte şi în care slujitorii lui
Hipocrate nu au nici un fel de libertate de mişcare.
Totul, evident, în schimbul unor avantaje financiare, dar şi al prestigiului, notorietăţii, pe care o asemenea campanie o aduce.
Dar,
"partea cea mai neplăcută în toată această poveste", continuă Spencer,
"este lipsa oricărei legitimităţi medicale a disfuncţiei sexuale
feminine prin dorinţă hipoactivă. (...) Industria trebuie să
transforme această disfuncţie bănuită, în boală gravă. Iar pentru
aceasta e important să existe o acoperire mediatică, mărturii ale
celebrităţilor, dar mai ales sacrosancţi experţi medicali care
legitimează totul. ,Experţii' estimează că 40% dintre femei ,suferă' de
această ,boală'. Iată un exemplu de simplificare numai bună pentru a fi
citată peste tot!
Uneori această ,problemă' este prezentată ca un
aspect al luptei feministe, când, de fapt, e vorba doar de manipulare
cinică. Deşeurile pe care le produce acest tip de activitate
farmaceutică otrăvesc viaţa prin mesajul pe care-l
vehiculează:slăbiciunea dvs. (tristeţe, calviţie, libido în scădere etc)
este automat simptom de boală", conchide medicul din Glasgow .
Epidemia de marketing
În
best-seller-ul "Die Krankheitserfinder" (Inventatorii de boli), Jorg
Blech, biochimist german, stabilit în America şi
corespondent pentru Der Spiegel, New Scientist şi The Guardian, explică
în ce mod industria farmaceutică în colaborare cu experţii de marketing
a impus scăderea arbitrară a nivelului normal al colesterolului, pentru
ca indivizi perfect sănătoşi să devină peste noapte bolnavi; explică de
ce de vreo două decenii femeile la menopauză sunt terorizate cu spectrul
osteoporozei pentru a
favoriza vânzările la medicamentele care ar
preveni fracturile; explică tehnicile de manipulare a opiniei publice cu
scopul de a crea o piaţă impresionantă a pilulelor care tratează
impotenţa.
Între 1984 şi 1987, "Diagnostic and Statistical Manual of
Mental Disorder" (DSM 4), care este biblia psihiatrilor americani, a
introdus 77 de noi boli mentale, scrie Jean-Claude St-Onge în "Reversul
pilulei", publicată la Montreal, Ecosocietes, în 2004. Pentru a
introduce aceste noi boli a trebuit schimbată definiţia bolnavului.
Oricine resimte la un
moment dat o stare de rău devine automat bolnav. Şi, bineînţeles,
comentează maliţios St-Onge, pentru fiecare boală există un medicament.
Iată câteva
exemple de "boli noi":
- timiditatea este reciclată sub numele de "anxietate socială"
- naturala regurgitare la bebeluşi devine "reflux esofagian patologic"
- omeneasca senescenţă se transformă în "insuficienţă circulatorie cerebrală"
- până şi stresul de la loterie este legat de "traumatismul biletului necâştigător"
În aprilie 2004, o anchetă extrem de bine documentată şi aprofundată,
realizată de Lisa Cosgrove, cercetător la University of Masachussets
Boston, şi publicată în prestigioasa revistă "Psycho-Therapy and
Psychosomatics", a demonstrat că mai bine de jumătate dintre psihiatrii
care au lucrat la redactarea DSM 4 au fost plătiţi de firmele care
fabrică exact medicamentele care tratează aşa-zisele boli noi introduse
în manual.
Impresia de depresie
Numărul
persoanelor depresive de pe mapamond a crescut de şapte ori din 1970
până în 1996, relevă St-Onge. În Statele Unite numărul de consultaţii în
urma cărora sau prescris antidepresive s-a dublat între 1980 şi 1989. O
tendinţă similară s-a înregistrat în tot Occidentul. Numărul femeilor
care iau antidepresive este triplu faţă de cel al bărbaţilor, iar
milioane de copii americani le iau cu regularitate. Cu toate că
antidepresivele nu sunt indicate în tratamentul depresiilor uşoare la
adulţi, ele sunt prescrise
masiv. Două sunt motivele pentru care medicii o fac totuşi:
1.
În 1990, Organizaţia Mondială a Sănătăţii a pus la punct un program de
formare rapidă, cu durata de o jumătate de zi, care să permită medicilor
să pună un diagnostic într-un timp scurt, pornind de la ghidurile
clinice. Permisiunea acordată, astfel, medicilor generalişti de a
trata depresia a dus la multiplicarea de câteva ori a vânzărilor de
antidepresive.
2. Societăţile farmaceutice au culpabilizat medicii,
acuzându-i în mod repetat că rata crescândă a sinuciderilor este vina
lor, pentru că nu prescriu suficiente antidepresive.
Lobby-ştii au
lansat chiar ideea că 60-70% dintre sinucideri sunt cauzate de
depresiile netratate. Potrivit lui Jean-Claude St-Onge, femeile sunt în
mod deosebit vizate de eforturile de "medicalizarea" a vieţii. Altădată,
ele mergeau la medic când erau gravide, acum îl consultă în chestiuni
de contracepţie şi de menopauză. De altfel, se vorbeşte deja şi de
"perimenopauză" (perioada de dinainte de instalare a menopauzei şi până
la instalarea ei propriu-zisă), o nouă afecţiune care se încearcă a fi
popularizată. Ca urmare, femeile devin mari consumatoare de pastile pe
perioade mari de timp.
Cherchez la femme malade!
Hormonoterapia substitutivă este un un pas uriaş
pentru "medicalizarea" vieţii femeii. Cu toate că 75% dintre femei nu
manifestă nici un simptom deranjant când ajung la menopauză,
producătorii farmaceutici şi experţii lor de marketing apelează la frica
de îmbătrânire a femeilor pentru a-şi vinde produsele. Şi asta în ciuda
deselor efecte secundare ale tratamentului: dureri de cap, greţuri,
infecţii genito-urinare, varice la picioare, sensibilitate mamară etc.
Cu atât mai mult cu cât comunitatea medicală nu a ajuns la un consens
privind eficienţa hormonoterapiei substitutive, mulţi avertizând asupra
utilizării iresponsabile a tratamentului.
Osteoporoza, procesul
normal de scădere a densităţii osoase odată cu vârsta, face şi el o
ţintă de marketing din femeia de vârsta a doua. Dar probabil cel mai
sfruntat tertip al firmelor de farmaceutice este deja pomenita
disfuncţie sexuală la femei (DSF). Peste
40% dintre femeile între 18 şi 59 de ani ar suferi de ea. De unde
această cifră? St-Onge ne lămureşte. Un studiu făcut în Statele Unite
cerea unui număr de 1500 de femei să răspundă cu da sau nu la 7
întrebări. Dacă răspundeau cu da fie şi numai la una dintre întrebări,
erau catalogate ca suferinde de DSF. Printre ele, se numărau cele care
declarau că vreme de mai mult de două luni în ultimul an nu au simţit
dorinţă sexuală, au simţit anxietate faţă de propria performanţă sexuală
sau au avut probleme de lubrifiere. (Journal of the American Medical
Association, 1991)
Farmacoterapia fricii
Cea
mai eficientă strategie de marketing pentru "vânzarea bolilor" este
frica.Pentru a vinde femeilor la menopauză hormonul de substituţie s-a
mizat pe frica de criza cardiacă. Pentru a vinde părinţilor ideea că cea
mai mică depresie necesită un tratament greu şi îndelungat s-a
mizat pe teama de sinucidere a tinerilor. Pentru a vinde medicamente
anticolesterol s-a mizat pe teama morţii premature. Şi asta în pofida
faptului că de multe ori medicamentele promovate furibund produc efecte
inverse celor
scontate. În noul limbaj de marketing se vorbeste deja de "farmacoterapia fricii".
Alături de "mongering disease", negoţul cu boli.
"Dacă
altădată puteam spera să găsim un tratament pentru fiecare boală,
negustorii de sănătate, astăzi, mai mult ca niciodată, par să vrea a
găsi o boală pentru fiecare medicament fabricat", constată medicul
Martin Winkler în postafaţa lucrării lui Jorg Blech, "Inventatorii de
boli". "Manipulând membrii influenţi ai comunităţii medicale,
lobby-urile industriei farmaceutice au modificat încet, încet normele
anumitor valori biologice (colesterol, tensiune arterială etc) pentru a
obţine astfel creşterea numărului pacienţilor
susceptibili a fi trataţi".
Căci, conchide Winkler, "a-i face pe
nişte oameni perfect sănătoşi să creadă că trebuie să se îngrijescă pe
viaţă, reprezintă pentru fabricanţi o veritabilă rentă viageră" 
  
Este cam cum vedeti, totul. Daca tehnicile de manipulare si-au permis sa intre atat de adianc si riscat in vietile oamenilor, dati-va si singuri seama cum opereaza ele in educatie, in comert...in mass media.
Ho'oponopono, drga Lenutz si dragi prieteni, este mai putin o tehnica cat o FILOZOFIE DE VIATA !
Ea este la indemana celor cu adevarat constienti, adica ...mai nimeni.
Pentru ca acest tip de "terapie" sa functioneze este ABSOLUT NECESAR ca cel care o "face" sau mai exact ...este el acea "terapie", sa fie PE DEPLIN CONSTIENT ca ceea ce tu pretinzi ca "ai" ca suferinta este doar un rol neinspirat, de care pana si tu ai uitat ca il joci si te-ai identificat cu rolul. Prin aceasta SIMPLA CONVINGERE A SA, dar convingere, el are coborat in propriul sau subconstient normailtatea ta, conform cu ideea "divina". Prin asta el transmite, de la subconstientul sau la subconstientul tau, starea ta de "firesc/normalitate" si il imputerniceste sa-l aduca in manifestare.
Multi se straduiesc acum, cu cei 5% minte constienta, sa coboare in subconstient anumite stari, "vindecari"...Desi principiul este ADEVARAT si functioneaza, deoarece subconstientul cu credintele lui deformate ti-au deformat experienta de viata, cata vreme tu nu ai reusit sa fii absolut convins, cu intreaga ta CREDINTA, ca esti PERFECT si, mai mult, nici nu ai putea fi altfel, deoarece esti o "proiectie divina", subconstientul tau se va comporta fata de constient ca un copil tafnos si va face excat ceea ce a facut si pana acum.
In urma cu ceva ani functiona prin Filipine parca, un mare vindecator. A vindecat atat de multi suferinzi incat toata omenirea era cu ochii atintiti acolo. Si au fost mii de cazuri de boli grave vindecate definitiv. A functionat PERFECT totul, pana cand un reporter dibaci -si'a spus el probabil- a reusit sa "descopere sarlatania" cu ajutorul unei camere de filmat. Ca atare a "spulberat mitul" vindecarilor miraculoase, ca a observat el ca acolo nu se scoteau prin piele organe/tesuturi bolnave ci se facea o simpla prestidigitatie cu ceva organe de animalut...Ideea e ca acel vindecator/sarlatan stia ceea ce mintea occidentala nu vrea sa inteleaga: NU EXISTA BOALA! Ceea ce se percepe ca boala pleca dint-un anume disconfort local si este transformat intr-o chestie "mare si nesuferita" de catre subconstient, care materializeaza un diagnostic presupus, oferit cu candoare de un medic, si ala presupus. Si acum exista "vindecatori celebri" care nu au cum sa nu sfarseasca tot asa, din simplul motiv ca NU AU CE ALTCEVA SA FACA, decat sa incerce printr-un mijloc sau altul, sa pacaleasca mintea. Simpla lui celebritate face ca presupusul pacient sa fie "vindecat" de propria lui credinta ca acolo el va suferi un miracol de sanatate.
Asa cum nu poti convinge un programator de calculatoare ca imaginea de pe monitor este un miracol, indiferent ce ar aparea acolo, asa nici un om pe deplin constient nu va putea fi convins ca Creatia are aspecte miraculoase. Ca si in spatele monitorului, la toate nivelele sunt doar informatii si energie, exact ca in computer. Si pe monitor uneori lucrurile poat aparea deformat, dar nu am vazut absolut nici-un depanator sa scoata pensula sa corecteze imaginea de pe monitor....Or fi ei tampiti sau noi cand ne imaginam ca daca cosmetizam efectele, vom trai altceva...Mie imi e LIMPEDE ca este stupid!
Provocarea acum este sa VEDEM ca, absolut orice am incerca sa intreprindem de la nivelul manifestarii 3D, care este produs al mintii noastre, este echivalent cu a picta monitorul ca sa reparam calculatorul. Cauzalitatea fenomenologiei "constatata" la nivelul mintii si organelor de perceptie nu se afla in banda de frecvente accesibila mintii, ci mai sus, la niveleul sentimentelor/emotiilor noastre. Ca atare "depanarea" doar la acel nivel poate fi facuta. Daca subconstientul a fost "programat" pe sentimente/emotii, tot pe aceasta cale poate fi rescris. Deci nu prin cei 5%. De aceea majoritatea "tehnicilor" nu dau rezultate, pentru ca mintea cu mintea nu poate fi vindecata.
Daca credem ca ho'oponopono este o terapie e iertarii, gresim profund. In primul rand ca NU EXISTA NIMIC care poate face obiectul a ceea ce s-ar numi iertare. Intelegerea superioara a fenomenelor nu se cheama iartare! Constientizarea este singura "vindecare completa" pe care ti-o poti aplica tu tie insuti. Daca ai fi fost apt de a avea acea CREDINTA ABSOLUTA CA ESTI PERFECT, asa incat sa poti face cu succes ho'oponopono, in mod sigur deja nu ai mai avea nimic de vindecat. Aici sunt obligat de o discutie sa fac o specificatie: NU TOT ce pare mintii suferinta/boala este ceea ce pare. Asta ca mintea voastra sa nu gasesca motive suplimentare sa "gandeasca ea" cate ceva!
Cumva ca o completare:


si...




5 comentarii:

  1. multumesc pentru articol, chiar ma gandeam daca merita sa ma duc la curs de ho'oponopono sustinut in Iasi, in rest la mine a fuctionat foarte bine constientizarile, incercand sa inteleg fiecare problema aparuta in evolutia mea spirituala

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur si eu ca ai facut clarificarea cu iertarea, o confuzie pe care tot mai multi o fac. In contextul "eu sunt creatorul" a ierta este un act de negare a creatorului din tine, iar pe alt nivel un act de aroganta. Ce sa ierti la altcineva daca tu ai creat acea situatie? Cred ca lucrurile sunt din ce in ce mai subtile si trebuie mult discernamant in "analiza". Orice lucru are 360 grade si fiecare grad este o perspectiva din care poate fi privit.
    Cu totii stim ca fiind creatori putem alege orice. La fel de bine stim ca nu manifestam decat o mica parte din alegeri. Care este cauza nemanifestarii? Aici cred eu ca ar trebui insistat si ajutat sa privim in noi si sa dezlegam ce ne impiedica sa manifestam alegerile. Altfel, citim citim citim, e minunat ce ne ivata altii dar cand noi insine inceracm sa aplicam :stop cadru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,mama,manifestam doar o parte din alegerile constiente, deoarece subconstientul le saboteaza pe celelalte, pentru ca el nu CREDE ca ceea ce incercam sa aducem in manifestare chiar il meritam sau il putem aduce. Aici e jocul adevarat al CREDINTEI...DESIGUR E MULT DE DISCUTAT PANA CHIAR INTELEGEM SI SCHIMBAM.

    RăspundețiȘtergere
  4. iti multumesc ca existi, pentru blog si pt toate materialele publicate pana acum pe internet. tot ce am putut gasi, am citit.
    in ultimele zile am luat la rand fiecare articol de-al tau de pe blog, tinand cont ca nu publici zilnic. mi-a facut un mare bine sa inteleg necesitatea schimbarii postului de pe manele pe...clasica.
    si faptul ca a uita nu e sinonim cu a nega/respinge una sau alta din experientele avute. aveam aceeasi intelegere pt a uita, dar nu stiam cum sa ma explic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am primit mail de la youtube service, dar cum nu aveam de aprobat niciun video, l-am taxat ca spam si l-am trimis acolo. In spam acum vin regulat mailuri de la youtube service cu acelasi text, ca video-ul a fost aprobat. Eu credeam ca nu are nicio legatura cu youtube sau google, l-am considerat o gaselnita pentru a "convinge" oamenii sa viziteze reclamele.

    RăspundețiȘtergere