Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 decembrie 2012

"lumea mea","lumea ta", "Lumea noastra"

Am sa dezvolt ACUM putin aceasta tema, parandu-mi util sa fie totul corect inteles.
Pentru a putea avea experientele diversificate la scoala pamant, noi am facut un mare ARTIFICIU. Imaginati-va ca am avea TOTI aceleasi ingrediente -in bucatarie, sa zicem...
Aceleasi cantitati de ...faina, zahar, drojdie de bere, stafide, rahat, nuca, acelasi cuptor...toti am ajunge sa facem acelasi cozonac. Daca Sursa ne pune la dispozitie un numar limitat de "ingrediente", noi dorind experiente variate, a trebuit sa gasim solutii creative. Ca atare ne-am imaginat ingrediente suplimentare. Nu ca nu mai folosim faina, dar cu aceeasi drojdie am adaugat sare si inca ceva condimente-fiecare dupa propria fantezie- si am ales sa "coacem" altceva.
Cu timpul am mai si inlocuit faina cu alt...praf, gips sa zicem, unii au pus ceva nisip...desigur acum fiecare are un...alt produs. Nu ca nu am fi avit la dispozitie ingredientele Sursei, dar am experimentat separarea, diversificarea la limita chiar...
Doar ca, in experienta, ingrediente erau si semenii nostrii, dumnezei ca si noi. Fiecare primea cate un "rol" in filmul mintii noastre...El era doar el, doar ca noi il voiam "distribuit" in propria viziune "regizorala". "Trebuia" sa fie in anume fel, sa se potriveasca "scopului" propus. Dar si "distribuitul" fiind dumnezeu, avea si el de "realizat" un film al mintii lui, in care si noi ne gaseam "investiti" cu roluri la fel de straine noua...
In acest joc al inconstientei, "lumea mea" nu avea cum sa se potriveasca cu "lumea ta", nici cea mai mica sansa nu ar fi existat pentru asa ceva. 
Provocarea momentului ACUM este tocmai revenirea la "ingredientele" originare, adica la "valori" ale Sinelui/Sursei, la renuntarea la avalansa de ingrediente "originale" gasite de fiecare dintre noi si revenirea la cozonacul fara nisip...
Mintea separatoare a creat acest joc, a carui utilitate experientiala a atins abisuri de irosire si confuzie. Presupun ca a fost suficient cat am avansat pe aceasta "creativitate" liniar/limitativa.
Imi doresc o experienta in care "lumea mea si a ta" sa fie UNA, "lumea noastra". Trebuie doar sa alegem.

Un comentariu:

  1. Cred ca cea mai mare dorinta a tuturora dintre noi este ...te citez: experienta in care "lumea mea si a ta" sa fie UNA, "lumea noastra".Vreau sa te rog sa ne scrii ceva (chiar daca deja ai facut-o in nenumarate ori)despre "revenirea la cozonacul fara nisip...". Multumesc. Namaste

    RăspundețiȘtergere